عنوان بنر
عنوان بنر

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا 26 بهمن 1393

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :197
جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا 26 بهمن 1393

تاريخ ارسال:یک شنبه 26 بهمن 1393 ساعت: 8:8
دیدگاه ها:نظرات()
جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا 26 بهمن 1393

ㅂㅈㄷᆞ근ㅅㄱㅅ듟ㅈㅈㅂ
ㄱ느ㅏㅂㄷㄱㅅㄷㅂㅈㄷㄴ
ㅈㅌㄴ그ㅏㅂㅅㅂ좃ㅂㄴㄷ
ㅈㄱㅅㄷ붓ㄱㅅㅈㅂㄷㄴᆞ
ㅈㅎㄴㄱㄷㅈㅅㅂ
.
.
.
الکی مثلا달하는ㄴㄷㅂㅅㅈㅂㅎ

 

Doostiha

چقد این (الکی مثلا) ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!

Doostiha

الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید؟
.
.
.
الکی مثلا من خاص و متفاوتم!!!

Doostiha

کسی لنگه کفش منو ندیده؟؟؟
.
.
.
الکی مثلا من سیندرلام

Doostiha

دیگه وقتشه زن بگیرم
.
.
.
الکی مثلا خل شدم

Doostiha

بچه ها من چند روز نیستم …
الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

Doostiha

از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه…
.
.
.
الکی مثلا من جدی ام ^_^

Doostiha

راستی!!
نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
.
.
.
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم!!! (^__^)

Doostiha

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:
خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟
دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟
چرا این کارو با من کردی؟
منو میگی 3 تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:
.
.
.
.
الکی مثلا بهم خیانت کردی….
به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده!

Doostiha

سلاااااااام به همه دکتر مهندساااااااo_O
.
.
.
الـــــــکی مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید

Doostiha

سخت است، زندگی در دنیایی که جهل مقدس است
.
.
.
الکی مثلن من فیلسوف روشن فکرم!!!

Doostiha

مڹ چقد خوشگل و ناز و ملوس وجیگرم……
ایڹ دیگه الکی نیست… واقعیته میفهمی واقعییییت!

Doostiha

فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!
.
.
.
الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم.

Doostiha

من عزیز دل کی ام!؟
بگید من،
الکی مثلا!!! ضایع نکنید!!
فامیلا جم شدن دارن نیگا میکنن!!

Doostiha

کى منو دوس داره؟
.
.
.
الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منین :lol:

Doostiha

این یکی رو باید شب بفرستید!!!
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ …..
ﺍﻟﮑﯽ …
ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

Doostiha

بچه ها من دارم میرم از اینجا …
الکی مثلا
شما بیاید بگید نرو تورو خدا، اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،
ما به عشق تو میایم اینجا و…
ضایم نکنیدا ببینم چیکار میکنید..
این وسط جنازه جمع کنمااا

Doostiha

چقد لباس عروس بهم میاد!
.
.
.
الکی مثلا بختم باز شده!!

Doostiha

وااای ممنون استاد توضیحاتتون کامل بود جواب سوالمو توش پیدا کردم
.
.
.
الکی مثلا من از اون خرخونای دانشگاهم

Doostiha

این پاشنه در چرا کنده شده؟!
.
.
.
الکی مثلن من خواستگار زیاد دارم!!!

Doostiha

بــــَــــــه! اینم صحنه های داوری این بازی.

.
.
.

الکی مثلن من عادل فردوسی پورم!

Doostiha

راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن
.
.
.
الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم

Doostiha

مَـــــن حَـــــرفِ پسرا رو خوب میفهمم
.
.
.
الکـــــۍ مثلا مَـــــن جانور شناسم…!

Doostiha

اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین
صبح مخاطب خاصم رو تو کافی شاپ با یه پسر دیدم
.
.
.
الاغ برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم..!

Doostiha

چطورین ترشیده ها؟؟؟
.
.
.
الکیییی مثلا من شوهر دارم 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 37
بازدید دیروز بازدید دیروز : 327
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 33
آي پي امروز آي پي امروز : 12
آي پي ديروز آي پي ديروز : 109
بازدید هفته بازدید هفته : 37
بازدید ماه بازدید ماه : 624
بازدید سال بازدید سال : 3948
بازدید کلی بازدید کلی : 26801

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.145.47.253
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا